X-Frame-Options: DENY
top of page
kamil

Ostatné

Cenník servisných úkonov platný od 30.7.2025

Poplatok za čas

Poplatok za servisnú činnosť nad rámec trvania predplatenej aktivity (rozsah 30 minút)

KIOSK

X

ONLINE

5,90 €

VÝJAZD
X

Premiestnenie internetu vzduchom

Poplatok za premiestnenie služby pevný internet vzduchom FWA

KIOSK

X

ONLINE

X

VÝJAZD
79,90 €

Inštalácia s použitím montážnej plošiny

Doplatok za inštaláciu s použitím montážnej plošiny

KIOSK

X

ONLINE

X

VÝJAZD
69,90 €

Premiestnenie/ poškodenie vnútornej prípojky

Poplatok za poškodenie/ premiestnenie vnútornej optickej alebo metalickej prípojky ST zákazníka

KIOSK

X

ONLINE

X

VÝJAZD
149,90 €

Neúspešný výjazd technika

Poplatok za neúspešný výjazd technika

KIOSK

X

ONLINE

X

VÝJAZD
39,90 €

Premiestnenie/ poškodenie vonkajšej prípojky

Poplatok za poškodenie/ premiestnenie vonkajšej optickej alebo metalickej prípojky ST zákazníka

KIOSK

X

ONLINE

X

VÝJAZD
299,9 €

Technické šetrenie u zákazníka

Poplatok za vykonanie technického šetrenia u zákazníka

KIOSK

X

ONLINE

X

VÝJAZD
59,90 €

Všetky ceny sú uvedené s DPH. X-Služba nie je poskytovaná. O možnostiach opravy konkrétneho zariadenia sa informujte, prosím u technika.

*V cene služby je zahrnutá práca a spojovací materiál. Držiaky, káble a pod. v cene služby niesú zahrnuté, vrámci aktuálnej ponuky jemožné si ich doobjednať alebo zakúpiť vlastné.

 

Upozornenie: opravované zariadenie už nebude ako nové. Pri diagnostike/oprave zariadenia môžu vzniknúť menšie nerovnosti, otery, medzierky medzi spojmi. Zodpovedáme za poskytnutú servisnú službu, ale nie za prejavenie skrytej chyby na zariadení, ktoré je morálne zastaralé, je po páde alebo rozoberané neodborne, poškodené tekutinou alebo iným poškodením. Skrytá chyba môže

nenávratne poškodiť zariadenie. Na predchádzanie takýmto stavom nám vždy uveďte informácie o stave zariadenia a spôsobe jeho používania. Pýtame sa na to z dôvodu vašej ochrany. Pred opravou zariadenia vám odporúčame, aby ste si uchovali a zálohovali potrebné dáta, ktoré máte uložené v zariadení. Ak nieje zariadenie priamo vaším vlastníctvom, zodpovedáte za súhlas vlastníka s

vykonaním servisnej služby. Pracujeme len so zariadeniami a softvérom, ktoré sú autorizované a legálne. Inak sme vašu objednávku oprávnení odmietnuť. Na vykonanie servisnej služby musíme vstúpiť do vášho zariadenia, žiadne údaje alebo dáta nebudeme z vášho zariadenia kopírovať alebo uchovávať, ak to nie je výslovne predmetom servisnej služby.

© 2019 Pojdeto.sk.

bottom of page