© 2019 Pojdeto.sk.

Často kladené otázky

Prečo si vybrať Pôjdeto?

  • Široká sieť servisných centier

  • Väčšina servisov a opráv na počkanie

  • Garancia kvality – neplatíš, ak ti naši technici nevedia poradiť

  • Diagnostika problému tvojho zariadenia zadarmo – pri objednaní servisného úkonu

  • Skúsení a profesionálne vyškolení technici

  • Problém vyriešime aj na diaľku, alebo k tebe pošleme technika

Online služby Pôjdeto

Aká je pracovná doba Pôjdeto linky?

Bezplatná linka Pôjdeto je ti k dispozícii denne od 8:00 do 20:00 na bezplatnom čísle 0800 800 700.

Ako si môžem objednať online služby Pôjdeto?

Online služby Pôjdeto si môžeš objednať prostredníctvom Pôjdeto linky na bezplatnom čísle 0800 800 700.

Ako a kedy zaplatím za online poskytnuté služby?

Platbu za online služby Pôjdeto môžeš uhradiť po jeho zrealizovaní do faktúry Slovak Telekom (Platí pre zákazníkov ST s fakturovanými službami).

Je na online služby Pôjdeto poskytovaná záruka?

Na servisné služby poskytujeme záruku v zmysle zákona po dobu 3 mesiacov, od poskytnutia servisnej služby.

Servisné centrum Pôjdeto

Kde môžem nájsť servisné centrum Pôjdeto?

Servisné centrum Pôjdeto sme pre teba pripravili na vybraných Telekom Centrách. Detailnú mapu servisných centier nájdeš v časti Kontaktné info/Mapa servisných centier. Opravy mobilných telefónov prijímame v každom zo 14 Telekom Centier.

Aká je otváracia doba Pôjdeto servisného centra?

Bližšie informácie o otváracej dobe servisných centier Pôjdeto nájdeš v časti Kontaktné info/Mapa servisných centier.

S čím mi vedia pomôcť v Pôjdeto servisnom centre?

V servisných centrách Pôjdeto poskytujeme komplexné poradenstvo a servisné služby, realizované prostredníctvom skúsených, certifikovaných technikov, a to na počkanie. Vykonávame tiež servis a opravy väčšiny značiek mobilných zariadení na počkanie, alebo prijatím do servisného centra (opravy spravidla 3–4 dni).

Kde môžem odovzdať svoj mobilný telefón/tablet na opravu?

Telefón/tablet môžeš priniesť na každú pobočku Telekomu. Bezplatne odošleme tvoje zariadenie na servisné stredisko, kde skúsení technici vykonajú opravu. Opravené zariadenie si po bezplatnej sms notifikácii môžeš vyzdvihnúť na rovnakom Telekom Centre. Bližšie informácie o otváracej dobe Telekom Centier nájdeš tu.

Výjazdový technik Pôjdeto

Ako si môžem objednať služby prostredníctvom technika?

Služby Pôjdeto vykonávané prostredníctvom výjazdu technika si môžeš objednať na bezplatnej Pôjdeto linke 0800 800 700, alebo v servisnom centre Pôjdeto.

Aká je pracovná doba pre výjazd technika?

Výjazdy prostredníctvom technika realizujeme počas pracovných dní od 8:00 do 20:00.

Ako a kedy zaplatím za služby Pôjdeto vykonávané prostredníctvom výjazdu technika?

Za služby vykonávané prostredníctvom výjazdu Pôjdeto technika môžeš zaplatiť vo faktúre (ak si zákazníkom ST), až po ich poskytnutí.

Ako dlho budem čakať na výjazd Pôjdeto technika?

Pri objednávke na službu prostredníctvom výjazdu Pôjdeto technika, závisí termín a čas návštevy technika od vzájomnej dohody.

Kde nájdem cenník služieb Pôjdeto?

Cenník servisných služieb Pôjdeto môžeš nájsť v časti „Praktické odkazy“.

Poskytujete záruku na zásah vykonaný prostredníctvom Pôjdeto technika?

Na servisné služby, v zmysle zákona, poskytujeme záruku po dobu 3 mesiacov od poskytnutia servisnej služby.